דור העתיד צריך ניעור – דחוף

אני יושבת וקוראת כל יום על מצב החינוך בישראל, על השביתות, על השכר של המורים. בעיקר מדאיג אותי מה יהיה עם הילדים היום. איך הם ימצאו עבודה. איך הם יתגייסו לצה"ל. לכן אני בשלבים של לעשות הסבת מקצוע. יותר נכון, הוספת מקצוע. אני שומרת על התפקיד שלי, ליתר ביטחון אבל אני גם מצאתי עניין מאוד גדול בתחום ההוראה.

חשבתי לעצמי מה הכי חסר לילדים ובמה אני יכולה לתרום להם והגעתי למסקנה כי תואר ראשון בהוראת המתמטיקה זה תחום שאני יכולה לסייע הכי הרבה. אני שומעת מהאחיינית שלי בתיכון שלימודי מתמטיקה לא השתנו בהרבה מאז שאני למדתי בבית ספר. עם חוסר היציבות וחוסר השגרה אני רואה שדור העתיד ייתקל בבעיה מאוד מאוד גדולה בעתיד.

איך הילדים יתקבלו להייטק אם קשה להם לעשות חישוב פשוט? הילדים איבדו עניין מזמן בלימודים מרוב שעסוקים בתחום הרגשי. לא מצליחים להתמיד. אני באמת מודאגת, אם יותר ויותר מורים יפרשו מהתחום והשביתות רק יגדלו כבר נאבד את דור העתיד. חייבים לגייס עוד ועוד מורים כדי שהעתיד שלנו לא ייפגע, העתיד שלא נראה כרגע לעין אבל בהחלט לא רחוק היום שבו יגדל דור זומבי.

כתיבת תגובה